KB 19 mars!


Igår var fantastiskt, sjukt, galet, varmt, illamående, trött, asbra, bäst, finast osv!

Var sjukt jobbigt att sitta och sova på bussen, men det var värt det! Bussen var framme typ halv sju, men vi gick fel så vi kom dit vid sju, efter att ha blivit guidade av en tjej (-Ursäkta, vet du vart KB ligger?, *stirrar* -Ahaa, KjåoueBeuuoj?, HAHA). Hade nummer 2 och 3 i kön och hamnade längst fram i mitten så det fungerade, mehihihi <3 köade först med Aino, men sen kom Nadja och Chloe också. Jag var ganska osocial för jag hade sovit typ 1,5 timme hemma och sen bara powernapat lite på bussen... kom en knasig rysk gubbe nån gång runt 8 och började prata med mig, Jejje och Nadja om rysk musik och sa att hans hund släpade honom typ två kilometer i skogen när han blev skjuten en gång, så han kunde knacka på hos läkaren. Han sa också att vi var onormala och konstiga som köade, och så tog han kort på oss som han skulle visa för sin flickvän x))) Jepson körde förbi i en röd bil, vinkade och vevade ner bilrutan, ropade 'ni behöver inte oroa er, det blir av ikväll!', fint! Lite senare kom Sannas mamma och intervjuade Aino, Chloe och Nadja om Ark och avslutet och sånt : ) gick och checkade in på vandrarhemmet runt tolv-ett nån gång, och min säng och mitt täcke var smutsigt ): gick tillbaka till kön, pratade med finska och polska fans, köpte ett asfint armband (<3) och sov på gatan, haha : D åt kyckling spettstallrik och gick runt till Triangeln, McD, Burger King och var arga på att varenda toalett kostade pengar, så det slutade med att vi gick på skabbtoan på kebabstället (y) pratade med lite mer folk, typ Sara, Viktoria och Paulina som jag inte träffat sen 07 :)))) var trött och seg och nervös. Vid fyra-fem nån gång var det sound check och hela Ark var där, så alla stod och glodde in genom fönstrena i dörrarna, haha. Typ en och en halv timme innan insläppet gick vi och massa andra och lämnade våra saker i Cillas bil, och så bildade vi kö i nummerordning. Stod och frös och runt åtta fick vi gå in, var ett lugnt insläpp. Jag gick till garderoben och skulle lämna våra jackor, hade tio kronor för lite, fick panik, så fick springa fram till Jejje och blablabla, det löste sig iallafall :)) knödde mig fram till min plats längst fram i mitten och sen stod vi där och bara väntade, var hur trött som helst...

... men konserten var asbra och det var asfint (såklart)! Fick höra Let your body decide igen, och shit vad jag har saknat den! Och det var så fint när Oscar kom in <3 Laurel wreath var fedt svår att gunga/hoppa/sjunga med i, kändes bara klumpigt, men ah, slapp tänka på det när Jejje först knackade på min axel och sa 'tjejen bredvid mig spydde!' (y) hon spydde ner golvet, sin väska och fyllde ett helt plastglas. UHH. Typ tjugo sekunder senare petade Jejje på min axel igen och sa 'Aino, Aino!', tittade åt höger och såg att Aino blivit överburen och satt och hulkade och spydde i ett plastglas typ bredvid ena högtalaren ;<< (tycker synd om dig!). Det var 300 grader varmt (överdriver inte ens) och det kom vågor av sur spylukt från tjejen bredvd Jejje, så det var nära att jag själv spydde, haha.. Martin kollade på oss flera gånger, fick ögonkontakt och han log och flinade när vi kollade på varandra medan vi höll på att sjunga med helt öppen mun en gång, det var fint <3 kunde inte andas ordentligt på typ en halvtimme, hade ingen kraft kvar alls och hade sån extrem mjölksyra i vaderna, stod ju och gungade/hoppade konstant (yy) orkade knappt sjunga med alls på slutet, stod bara och dog och vinglade typ. Men det var fint :))) skrek och sjöng som en överkörd gris typ, (ja, typ så fint låter det på videoklippen <3333) Jejje fick en halv låtlista och ett av Jepsons ospelade svarta plektrum, och jag fick inget alls för... ah, jag är jag (yyy) 

Efteråt gick vi och köpte ITAFTRS-tröjor <3 sen knödde vi oss till garderoben, sa hej till Malin och Caroline och gick ut och andades när vi fått jackorna. Aino mådde dåligt (förlåt igen för att jag inte tröstade dig eller nåt utan bara stod där, har sjukt dåligt samvete för det). Hämtade sakerna i Cillas bil, satt på en iskall stentrappa och väntade en stund, men bestämde oss för att gå hem och lägga oss istället. Hade vart vakna i ett dygn (minus lite powernaps på bussen och på gatan), så vi var ganska trötta x) så vi gick hem i kylan och mörkret, var läskigt (Malmö ju, huhhu, och vårt vandrarhem låg halvvägs till Rosengård!). Gick och gjorde oss i ordning, somnade på typ en sekund och vaknade 483 gånger inatt för att jag frös ihjäl (använde inte täcket för det var så skabbigt). 

Var på Max idag, köpte svindyra Sydsvenskan-tidningar och upptäckte efter det att det fanns gratis på Max, HUHH. Sen åkte vi buss, jag var astrött så jag somnade hela tiden och blablabla :))))) 

Har haft det _asbra_ och allt var jättefint! Är nöjd :'''DDD <3 

(Men är arg på mig själv för att jag inte pratade mer och för att typ alla utom vi är bästisar med Ark och typ 'ih, han känner igen mig, han vet vart jag bor, han vet vem är' osv osv osv., vi har vart med sen 07 men ingen har nånsin sagt att de känner igen oss? ))))): )

Men aja, ÄR ASNÖJD OCH LÄNGTAR HELT SVINIGT MYCKET TILL NORRKÖPING <3
FEINASTE ARK.

(Ja, ska ha vinterjacka i Norrköping. Vägrar sitta en hel dag i skinnjacka (plast, hehh) i typ 3 grader igen!)

/Sandra

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Sjukt snygg bild :DDDDDD

2011-03-20 @ 23:29:55
Postat av: Aino

Tycker sjukt synd omer som fick stå i massa spylukt, isch ._. Och du behöver inte säga förlåt för nåt, herregud <3 Men haha, vill man att dom ska veta vart man bor? :s Du märker ju om de känner igen dig från scen, vilket de lär göra med er två :p

2011-03-21 @ 09:28:43
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av: Aino

Svar: Jag är där, så jag kan inte heller se x) Men det verkar ju som om det finns på svt play och sånt sen :D

2011-03-21 @ 12:40:31
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av: rebecka

ni har ju iallafall träffat dom :p

2011-03-21 @ 15:55:10
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/
Postat av: Jennifer (Jejje)

underbart :DD

2011-03-21 @ 23:53:02
URL: http://chavezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Facebook Facebook Facebook Facebook Image and video hosting by TinyPic